خرید و فروش یو پی اس

خرید و فروش یو پی اس

Rate this post

خرید و فروش یو پی اس با قیمت مناسب 

خرید و فروش یو پی اس ، یو پی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی است که وظیفه اصلی آن ، تامین بدون وقفه ی توان مورد نیاز بار مصرفی میباشد ، این سیستم بین برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار گرفته علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده میگردد .

بیشتر بخوانیم : خرید یو پی اس ارزان قیمت

چگونه یو پی اس مناسب کارم را انتخاب کنم؟

اول از همه باید میزان توان مصرفی و حداکثر را یادداشت کنید و در صورتی که اعلانی مبنی بر حساس بودن دستگاه به نوسانات برقی وجود دارد آن را هم توجه کنید. میزان ضرورت خرید یو پی اس  را هم در نظر داشته باشید و برحسب مصرف حد اکثر دستگاه و توان یو پی اس را محاسیه نمایید.

بر حسب مصرف عادی دستگاه و میزان ساعت مورد نظرتان برای روشن نگه داشتن آن ، میزان ظرفیت یو پی اس مطلوب خود را پیدا کنید. اگر هم میبینید که برای شما انجام این کارها آسان نیست با رام سیستم در ارتباط باشید تا بهترین یو پی اس را متناسب با کار شما پیشنهاد کنند تا خرید یو پی اس را با قیمت مناسب انجام دهید.

مطلب بیشتر : خرید یو پی اس برای دندانپزشکی

خرید و فروش یو پی اس

عوامل موثر در انتخاب یو پی اس چیست؟

*پیکربندی

*تکفاز یا سه فاز بودن

*توان

*استقرار

*روش های اجرایی

*قابلیت بسط و امکانات

*نرم افزار و چگونگی ارتباط با آن

*خدمات

بیشتر بخوانیم : خرید یو پی اس برای کاربرد های متنوع

پیکربندی چه تاثیری در انتخاب یو پی اس میگذارد؟

سوال اساسی اینجاست که چه مدل یو پی اس برای کار من مناسب است ؟ تک اینورتر یا دو اینورتر. پاسخ این سوال بستگی به مصرف کننده و اینکه در شرکت یا سازمان شما بازدهی مصرف انرژی و نسبت آن با ایمنی و پایداری چگونه است ؟ به بیان ساده دستگاه های آفلاین برای مصرف کننده هایی است که کمتر به نوسانات برقی حساس اند مناسب است.

صندوقهای فروشگاهی ، کامپیوتر های عادی ، سرور های کوچک و مراکز که حساسیت پایین در خدمات دهی دارند و یو پی اس های آنلاین  برای مراکز حساستر و سیستم های بحرانی ، سیستم های بزرگ و کلیه دستگاه هایی که به نوسانات برق مثل تجهیزات بانکی ، تجهیزات پزشکی مناسب است.

خرید و فروش یو پی اس

تکفاز یا سه فاز بودن چه تاثیری در انتخاب یو پی اس میگذارد؟

برق در نیروگاهها به صورت سه فاز، تولید و منتقل میگردد. با سه فاز، نیرو و توان بالاتری در دسترس است، اما بسیاری از مصرف کننده های خانگی و دفاتر شرکتها؛ فاقد دستگاههای پر قدرت سه فاز هستند و برق مصرفیشان با یک فاز تأمین میگردد. بنابراین و به صورت ضمنی بر شما مشخص شد که مصرف کننده های تکفاز عموماً به توان پائینتری نیاز دارند در برابر مصرف کننده های سه فاز. معمولاً مصرف توان در مشترکین تکفاز از ۵ کیلو ولت آمپر بالاتر نمیرود اما یو پی اس های تکفاز

انتخاب توان چه تاثیری در انتخاب یو پی اس میگذارد؟

برای انتخاب توان درست یو پی اس مورد نیاز خود، فهرستی از نیازهای مجموعه خود، تهیه کنید:

۱- ایجاد فهرست دستگاههایی که نیازمند محافظت هستند.

۲- یادداشت میزان توان مصرفی تک تک دستگاهها

۳- اگر ولتاژ و جریان مصرفی جدای از هم ذکر شده، حاصلضرب اینها را ثبت کنید.

۴- تمامی ارقام را با هم جمع کنید.

۵- مجموع آنها را حد اقل در ۱.۲ ضرب کنید.  به یاد داشته باشید که اگر از یک یو پی اس برای چند دستگاه استفاده میکنید حتماً از توانهای بالاتر بهره ببرید، همین طور برای بارهای موتوری و بعضی چاپگرهای لیزری.

بیشتر بدانیم: خرید یو پی اس برای یخچال

خرید و فروش یو پی اس

روشهای اجرایی چه تاثیری در انتخاب یو پی اس میگذارد؟

در اینجا چند نکته برای اجرای نهایی کار و انجام محافظت درست وجود دارد که با توضیحی مختصر آنها را مطرح میکنیم؛

۱- معماری با یو پی اس پشتیبان : در این حالت به طور کلی با از دست رفتن یک یو پی اس ، کل سیستمها از مدار خارج نمیشوند و یا اینکه یو پی اس پشتیبان وارد مدار میشود.

– منطقه بندی مجموعه یا دفتر

– اتصال موازی یو پی اس ها

– اتصال سری یو پی اس ها

اینها نکات مختلفی هستند که بسته به نیاز مجموعه و هزینه آن اجرایی میگردند. منطقه بندی دفتر یا مجموعه باعث میشود که با از دست رفتن یک یو پی اس کل مجموعه دچار مشکل نشود.

اتصال سری دستگاهها که طبعاً هزینه بالاتری دارد موجب آن است که با از دست رفتن یک یو پی اس ، یو پی اس پشتیبان با عمل بای پس روی اولی، وارد مدار گردد. در اتصال موازی هم پس از همگام سازی دستگاهها در تقسیم بار، میتوان به گونه ای مناسب نسبت به جایگزینی یو پی اس از دست رفته اقدام کرد.

۲- استفاده از اجزا قابل جایگزینی در حالت فعال. برای تقلیل زمان خاموشی به هنگام سرویس دستگاه ها امکان بهره گیری از یو پی اس با اجزا hot swap اهمیت به سزایی دارد.

۳- استفاده از یو پی اس با امکان افزایش ظرفیت باطری.

۴- مدیریت باطری. اعمال شارژ هوشمند و عدم شارژ دائمی باطری در افزایش طول عمر مفید آن تأثیر زیادی دارد.

۵- امکان کنترل  و رؤیت از راه دور.

خرید و فروش یو پی اس

استقرار چه تاثیری در انتخاب یو پی اس میگذارد؟

یو پی اس ها  در مدلهای متنوعی با دو نوع استقرار ایستاده و داخل رک قابل انتخاب و سفارش هستند. به لحاظ فنی ارجحیت خاصی بین این دو حالت قابل ذکر نیست و انتخاب بین این دو شکل، بیشتر به پیکر بندی مجموعه مطبوع شما بستگی دارد.

نرم افزار و نحوه ی ارتباط به آن چه تاثیری در انتخاب یو پی اس میگذارد؟

برای یک کامپیوتر یا دستگاه و در یک مجموعه کوچک، پورت ارتباطی سریال یا یو اس بی تا حدی کافی به نظر میرسد اما مدیریت یک مجموعه بزرگ و وجود سیستمهای متعدد در موقعیتهای مکانی متنوع نیاز به دسترسی از راه دور یا غیر محلی هم دارد. مونیتورینگ وضعیت   یو پی اس ها و امکان کنترل یو پی اس روی تمامی دستگاههای متصل به آن نکاتی هستند که وجود پورت شبکه را الزامی میسازند.

خرید و فروش یو پی اس و تعمیر یو پی اس به کجا مراجعه کنیم؟

برای خرید و فروش یو پی اس با قیمت مناسب میتوانید با بهترین شرکت عرضه کننده انواع مدل های مختلف یو پی اس ، رام سیستم در ارتباط باشید .

رام سیستم در زمینه ی تعمیر یو پی اس هم تخصص کاملی دارد که در صورت خرابی میتوانید با آن ها در ارتباط باشید تا در این زمینه تعمیرات لازم یو پی اس را به شما عزیزان عرضه نمایند. پس با رام سیستم در ارتباط باشید.