خرید یو پی اس برای کاربرد های متنوع

خرید یو پی اس برای کاربرد های متنوع

Rate this post

خرید یو پی اس برای کاربرد های متنوع

خرید یو پی اس برای کاربرد های متنوع ، برق شهری معمولا دارای مشکلات متعددی بوده و دارای اطمینان پذیری ۱۰۰ درصد نمی باشد بنابراین می بایست در تجهیزات حساس برقی از دستگاهی استفاده کنیم تا اطمینان پذیری را به ۱۰۰ برساند.

پیشنهاد اکثر متخصصان خرید یو پی اس  و در صورت خرابی یو پی اس موجود تعمیر یو پی اس هرچه سریعتر می باشد. این یو پی اس ها دارای توان چند صد ولت آمپر تا چند میلیون ولت آمپر می باشند که انتخاب آن کاملا به تجهیزاتی وابسته است که برای محافظت از آن ها می خواهیم از یو پی اس استفاده کنیم.

مطالب بیشتر : 

خرید یو پی اس برای یخچال 

خرید یو پی اس برای کاربرد های متنوع

کاربرد های متنوع یو پی اس شامل موارد زیر است که حتما باید به خرید یو پی اس فکر کنند .

خرید یو پی اس برای صنایع:

دستگاه های یوپی اس در صنایع مختلف نظیر مخابرات و ISP ها ، دفاتر خدمات پستی ، بخشهای ابزار دقیق و کنترل (اتاق فرمان) کارخانجات و شرکتها ، بخش های مالی و اداری کارخانجات ، بیمارستانها و تجهیزات پزشکی و … به وفور مورد استفاده قرار میگیرند.

خرید یو پی اس برای ادارات:

امروزه با توجه به نیاز اساسی ادارات به کامپیوتر ، چاپگر ، فکس و دیگر وسایل الکترونیکی و هم چنین اهمیت اطلاعات و عدم آسیب دیدن تجهیزات ، خرید یو پی اس به امری کاملا طبیعی تبدیل شده است.

خرید یو پی اس برای  منازل:

در منازل می توان از یو پی اس های کوچک جهت تامین روشنایی و تامین برق تجهیزات الکترونیکی تلویزیون ، کامپیوتر و پکیج ها و… استفاده نمود .

همانطور که قبلا اشاره شد قطع و وصل ناگهانی برق شهرباعث آسیب دیدن تجهیزات الکترونیکی میشود در صورت استفاده از UPS علاوه بر دردسترس بودن همیشگی برق ، امکان آسیب دیدن تجهیزات خانگی نیز حداقل میگردد . درصورت نیاز به استفاده از دستگاه یو پی اس برای تامین وسایل خانگی موتوردار نظیر یخچال باید از مناسب بودن آن برای این تجهیزات اطمینان حاصل نمود .

مطالب مرتبط : 

خرید یو پی اس با قیمت مناسب

خرید یو پی اس برای  پکیج های خورشیدی :

با توجه به نیاز جامعه به ذخیره و صرفه جویی در انرژی برق ، بیش از پیش به انرژی خورشید احساس نیاز میشود . سیستم های خورشیدی خود شامل تجهیزاتی متفاوت هستند که از آن جمله میتوان به پنل خورشیدی و یو پی اس یا اینورتر اشاره نمود . خرید یو پی اس در این سیستم ها علاوه بر اطمینان از برق می تواند از نظر هزینه و قیمت نیز بسیار به صرفه باشد .

خرید یو پی اس برای آپارتمان ها : 

برای آپارتمان ها به عنوان برق ضروری برای آسانسورهای احتیاج است چون افرادی که داخل آسانسور هستند نمیدانند که ممکن است برق قطع شود برای اطلاعات بیشتر درباره ی این موضوع میتوانید مطلب خرید یو پی اس برای آسانسور را حتما مطالعه کنید.

خرید یو پی اس برای کاربرد های متنوع

رعایت نکات ایمنی قبل از نصب یو پی اس (UPS) :

👈توجه به نحوه حمل و سالم رساندن یو پی اس به مکانی که باید در آن نصب شود.

👈وجود فضای کافی برای نصب یو پی اس و همچنین توان تحمل وزن یو پی اس.

👈انتخاب مکان مناسب برای نصب که در طول عمر باتری و یو پی اس تأثیر مستقیمی دارد.

👈در نظر گرفتن شرایط محیطی مثل میزان حرارت، رطوبت و نویز محیطی

👈توجه به نوع اتصالات، مقطع کابل‌های ورودی و خروجی و فیوزهای حفاظتی و غیره.

👈اتصال بار به یو پی اس

👈اتصال زمین به منظور از بین بردن نویزها و حفاظت از دستگاه‌های برقی و یو پی اس

👈بررسی عملیات نصب و راه اندازی بدون خطا

خرید یو پی اس برای کاربرد های متنوع

برای خرید یو پی اس با قیمت مناسب میتوانید رام سیستم که بهترین شرکت در زمینه ی خرید و فروش یو پی اس است در ارتباط باشید یو پی اس علاوه بر فروش یو پی اس در زمینه ی تعمیر تخصصی یو پی اس هم فعالیت درخشانی دارد.

دکمه ی زیر شما را به مشاوران رام سیستم وصل می کند :