خرید یو پی اس برای دندانپزشکی

خرید یو پی اس برای دندانپزشکی

Rate this post

خرید یو پی اس برای دندانپزشکی مناسب است؟

خرید یو پی اس برای دندانپزشکی ، برق شهر دارای نوسانات ولتاژ متفاوتی است که این نوسانات میتوانند برای دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی مضر باشند بطوریکه حتی باعث آسیب دیدن جدی دستگاه ها میشوند. این امر در تجهیزات حساس هم چون تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی بیشتر مشاهده میشود.

بیشتر بخوانیم : خرید یو پی اس برای کاربردهای متنوع 

خرید یو پی اس برای دندانپزشکی

فواید سفارش یو پی اس برای دندانپزشکی ها 

قطع برق یکی از عوامل مهم ایجاد وقفه و تاخیر در فعالیت های کلینیک ها و مطب های پزشکی مخصوصا دندانپزشکی است. از آنجایی که اکثر تجهیزات دندانپزشکی از جمله یونیت ، کمپرسور ، آمالگاماتور ، اتوکلاو ، ساکشن و … با قطع برق کارآیی خود را از دست داده و موجب توقف کار دندانپزشک میگردند.

برای جلوگیری از این منظور استفاده از یک منبع ذخیره برق که دارای استابلایزر برای جلوگیری از نوسانات ولتاژ هم باشد بسیار ضروری است ، یو پی اس های سونر با ذخیره برق در زمان روشنایی ، توانایی تامین انرژی مورد نیاز برای تمامی تجهیزات ضروری دندانپزشکی در زمان قطعی را دارند.

این یو پی اس ها علاوه بر تامین برق در زمان خاموشی ، با فیلتر کردن نوسانات موجود در برق شهری ( که یکی از علت های اصلی آسیب دیدن دستگاه ها است ) باعث افزایش طول عمر تجهیزات پزشکی شده و آنان را در مقابل خطرات ناشی از شوک های ناشی از تغییرات ناگهانی ولتاژ و جریان ، محافظت میکند.

مطلب بیشتر : خرید یو پی اس برای یخچال

خرید یو پی اس برای دندانپزشکی

محل جایگذاری یو پی اس در دندانپزشکی ها و هر محل دیگر

محل نصب یو پی اس میبایست تمیز و عاری از گرد و غبار باشد از آنجایی که کانکتور های الکتریکی بکار رفته در دستگاه های یوپی اس و ادوات الکترو مکانیک نظیر فن و کلیدهای گردان و… نسبت به گرد و غبار حساس هستند باید محل نصب عاری از گرد و غبار باشد .

هم چنین این گرد و غبار پس از قرار گرفتن بر روی ادوات قدرت از تبادل حرارتی آن ها کاسته ودر نتیجه طول عمر دستگاه را کاهش میدهد.

از استحکام مکانیکی محل نصب یو پی اس و عدم احتمال سقوط آن مطمئن شوید.

دستگاه یو پی اس را در محل های مرطوب یا جایی که احتمال ریختن مایعات بر روی آن وجود دارد نصب نکنید!!!

یوپی اس در محلی نصب گردد که دمای آن متناسب با دمای تعریف شده برای آن باشد برای دستگاه یو پی اس با باتری داخلی بهتر است. توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت محدوده دمایی عمر یو پی اس و باتری کاهش پیدا می کند .

اگر یو پی اس در محیط دارای رطوبت انتقالی ازسطح زمین نصب میشود محل نصب بایستی دارای ارتفاع حداقل  دارای پایه   باشد .

از قراردادن هر گونه وسیله ای بر روی آن خودداری نمایید چرا که قرار دادن وسیله خارجی ، تبادل حرارتی بین یو پی اس و محیط را کاهش و طول عمر آن و باتری را کاهش خواهد داد.

در هنگام نظافت دستگاه دقت داشته باشید دستگاه خاموش باشد و کلید های دستگاه بصورت اتفاقی از حالت نرمال خود خارج نشوند‼️

بهتر است سیم کشی دستگاه های مصرف کننده توسط افراد فنی و بصورت جداگانه برای هر یو پی اس انجام شود.

هیچ نگران نصب آن نباشید از مشاوران رام سیستم به شما عزیزان کمک میکنند تا یک جای مناسبی برای نصب یو پی اس پیدا کنید.

بیشتر بخوانیم : خرید یو پی اس آسانسور

خرید یو پی اس برای دندانپزشکی

هرچه سریعتر به سفارش یو پی اس برای مطبتان اقدام کنید ! 

هرچه سریعتر یو پی اس مورد نظرتان را سفارش دهید تا دستگاه های دندانپزشکی که خیلی خیلی گران هستند نسوزد ، بعضی از مطب های دندانپزشکی هستند که در حال انجام کار برق دستگاه هایشان میرود و بیمار در همان حالت دهن باز نصفه کاره میماند این درست نیست وقت مشتری شما طلاست پس نباید با تلف کردن وقت وقت او را هم بگیرید این باعث می شود که دیگر به شما مراجعه نکنند دندانپزشکی هم یک کار فوق العاده حساسی است که حتما باید با سریعترین حالت ممکن انجام بگیرد.

پس داشتن یک یو پی اس خیلی ضروری است ، برای اینکه بهترین خرید یو پی اس را داشته باشید و خیالتان از بابت کارایی و عملکردش راحت باشد و هر روز نیاز به تعمیر یو پی اس نداشته باشید بهترین کار این است که از رام سیستم یو پی اس پیشنهادی که مشاوران رام سیستم به شما پیشنهاد میکنند خریداری کنید.

پس هر چه سریعتر به سفارش یک یو پی اس فکر کنید و اقدام کنید فکر نکنیم که دیگر نیاز به فکر کردن داشته باشد پس بدون فکر از رام سیستم یک یو پی اس با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.