خرید یو پی اس ارزان قیمت

خرید یو پی اس ارزان قیمت

Rate this post

خرید یو پی اس ارزان قیمت امکان پذیر است ؟

خرید یو پی اس ارزان قیمت ، ​​​​​​​یو پی اس دستگاهی قدرتمند است، که از وسایل و تجهیزات الکتریکی گران قیمت شما در برابر قطع شدن ناگهانی جریان برق، کاهش شدید ولتاژ، افزایش شدید ولتاژ و هر گونه نوسانات دیگری در جریان برق شهری محافظت میکند.

برق شهری معمولا دارای مشکلات متعددی بوده و دارای اطمینان پذیری ۱۰۰ درصد نمیباشد بنابراین میبایست در تجهیزات حساس برقی از دستگاهی استفاده کنیم تا اطمینان پذیری را به ۱۰۰ برساند. پیشنهاد اکثر متخصصان یو پی اس میباشد. این یو پی اس ها دارای توان چند صد ولت آمپر تا چند میلیون ولت آمپر میباشند که انتخاب آن کاملا به تجهیزاتی وابسته است که برای محافظت از آنها میخواهیم از یو پی اس استفاده کنیم.

بدلیل آشکار شدن اهمیت یو پی اس، امروزه در بیشتر منازل، سازمان ها، ادارجات، محیط های بیمارستانی، مخابرات و دیگر محیط ها، یک دستگاه یو پی اس بعنوان پشتیبان وسایل الکتریکی وجود دارد. تمام افراد قبل از انتخاب و خرید یو پی اس درباره قیمت یو پی اس سوال میکنند، اکثر افراد هم بدنبال یو پی اس های ارزان قیمت هستند، به همین خاطر در این مطلب قصد داریم درباره این که کدام یو پی اس ها ارزان قیمت هستند صحبت کنیم.

مطلب مرتبط : خرید یو پی اس دندانپزشکی

خرید یو پی اس ارزان قیمت

عواملی که بر قیمت یو پی اس اثر می گذارد !

قیمت یو پی اس مانند هر دستگاه دیگری به عوامل مختلفی بستگی دارد، بهمین دلیل نمیتوان یک قیمت واحدی برای آن تعیین کرد و انواع یو پی اس های ارزان قیمت و یو پی اس های گران قیمت در بازار موجود هستند. عوامل موثر بر قیمت یو پی اس عبارت است از:

– برند یو پی اس
-ایرانی و خارجی بودن یو پی اس
-اندازه و حجم یو پی اس
-ظرفیت و توان یو پی اس
-نوع یو پی اس (آفلاین، آنلاین، لاین اینتر اکتیو)
-عملکرد، کارایی و کیفیت یو پی اس
-نوع باتری (طول عمر و کیفیت باتری)
-مشخصات فنی و ویژگی ها
-امکانات یو پی اس
-شرکت عرضه کننده

بیشتر بخوانیم : خرید یو پی اس برای کاربردهای متنوع

خرید یو پی اس ارزان قیمت

سفارش یو پی اس ارزان قیمت

همانطور که گفتیم عوامل مختلفی بر قیمت یو پی اس تاثیر گذار هستند. بطور کلی یو پی اس های ارزان قیمت شامل موارد زیر میباشند:

اگر توان یو پی اس بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ ولت آمپر باشد، در این صورت یو پی اس جزء یو پی اس های ارزان قیمت میباشد. از یو پی اس های با توان پایین و ارزان قیمت بیشتر برای کامپیوتر ها و دیگر مصارف خانگی استفاده میشود. تقریباً هزینه این یو پی اس های ارزان، بین ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان میباشد.

شکل موج خروجی در یو پی اس ها با یکدیگر متفاوت میباشد، بطور کلی شکل موجی خروجی هر یو پی اس به یکی از این سه حالت میباشد، موج مربعی، موج مربعی اصلاح شده و موج سینوسی. در این میان یو پی اس هایی که شکل موج خروجی آنها موج مربعی میباشد ارزان ترین قیمت را دارند و بعد از آن یو پی اس های موج اصلاح شده مربعی، قیمت ارزانتری دارند. البته باید توجه داشته باشید که کیفیت یو پی اس به شکل موج خروجی بستگی دارد، یو پی اس های با موج سینوسی کیفیت بیشتری دارند، بنابراین قیمت گرانتری هم خواهند داشت.

یو پی اس ها با توجه به نوع عملکرد و طراحی ساخت با یکدیگر متفاوت هستند بهمین دلیل قیمت آن ها هم با هم متفاوت میباشد. در بین سه نوع یو پی اس آفلاین، آنلاین و لاین اینتر اکتیو، یو پی اس های آفلاین و لاین اینتر اکتیو جزء یو پی اس های ارزان قیمت بشمار میروند.

بیشتر بدانیم : خرید یو پی اس برای یخچال

خرید یو پی اس ارزان قیمت

هدف خود را از خرید یو پی اس مشخص کنید ! 

اگر قصد خرید یو پی اس را دارید به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از خرید و انتخاب دستگاه منبع تغذیه بی وقفه، خواسته ها و اهداف خود را تعیین کنید.

سپس با توجه به توان مورد نیاز تجهیزات خود، بهترین یو پی اس را که عملکرد و کیفیت مناسبی دارد را انتخاب کنید و همیشه بدنبال یو پی اس های ارزان قیمت نباشید، چون ممکن است گاهی یو پی اس های ارزان قیمت بخاطر کیفیت پایین، باتری ضعیف و خراب شدن سریع، قیمت پایینی داشته باشند.

همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که، با هزینه کردن برای خرید یو پی اس در واقع میزان هزینه های ناشی از تعمیر وسایل خود را که ممکن است در اثر قطع جریان برق و ایجاد نوسانات بوجود آید را کاهش میدهید. با خرید یو پی اس های مناسب و با کیفیت وسایل خود را بیمه کنید.

برای خرید یو پی اس ارزان میتوانید با رام سیستم در ارتباط باشید هم جنس عالی هم قیمت عالی تر را از ما دریافت کنید دکمه ی زیر را دنبال کنید تا مستقیما با آنها تماس بگیرید.

خرید یو پی اس ارزان قیمت

تعمیر یو پی اس را به رام سیستم بسپارید ! 

برای تعمیر تخصصی یو پی اس به صورت حرفه ای و با نیروهای کاربلد میتوانید با تعمیرکاران رام سیستم در ارتباط باشید تا تعمیرات را به صورت تخصصی انجام دهند.

به علت پیچیدگی یو پی اس تعمیرات باید به صورت تخصصی انجام شود و کار هرکسی نیست ، پس بهتر است برای تعمیرات تخصصی یو پی اس در مدل های مختلف با شرکت رام سیستم در ارتباط باشید.