خرید و فروش انواع یو پی اس

خرید و فروش انواع یو پی اس

Rate this post

خرید و فروش انواع یو پی اس

خرید و فروش انواع یو پی اس با کاربرد های مختلف برای اداره ها، یو پی اس خانگی و … با قیمت مناسب توسط بهترین شرکت ها عرضه می شود. در صورت اطلاع از شرکت معتبر و کاربرد یو پی اس میتوانید با ما همراه باشید.

مطلب پیشنهادی : مزایای خرید یو پی اس چیست ؟

خرید ایسیو برای چه مکانهایی مناسب است ؟

خرید ایسیو برای صنایع:

دستگاه های یو پی اس در صنایع مختلف نظیر مخابرات و ISP ها ، دفاتر خدمات پستی ، بخشهای ابزار دقیق و کنترل (اتاق فرمان) کارخانجات و شرکتها ، بخشهای مالی و اداری کارخانجات ، بیمارستانها و تجهیزات پزشکی و … به وفور مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید ایسیو برای ادارات:

امروزه با توجه به نیاز اساسی ادارات به کامپیوتر ، چاپگر ، فکس ودیگر وسایل الکترونیکی و همچنین اهمیت اطلاعات و عدم آسیب دیدن تجهیزات ، استفاده از یو پی اس به امری کاملا طبیعی تبدیل شده است.

خرید ایسیو برای منازل:

در منازل می توان از یو پی اس های کوچک جهت تامین روشنایی و تامین برق تجهیزات الکترونیکی تلویزیون ، کامپیوتر و پکیج ها و… استفاده نمود . همانطور که قبلا اشاره شد قطع و وصل ناگهانی برق شهرباعث آسیب دیدن تجهیزات الکترونیکی می شود در صورت استفاده از UPS علاوه بر دردسترس بودن همیشگی برق ، امکان آسیب دیدن تجهیزات خانگی نیز حداقل می گردد . درصورت نیاز با خرید یو پی اس برای تامین وسایل خانگی موتوردار نظیر یخچال باید از مناسب بودن آن برای این تجهیزات اطمینان حاصل نمود .

خرید ایسیو برای پکیج های خورشیدی :

با توجه به نیاز جامعه به ذخیره و صرفه جویی در انرژی برق ، بیش از پیش به انرژی خورشید احساس نیاز می شود . سیستم های خورشیدی خود شامل تجهیزاتی متفاوت هستند که از آن جمله می توان به پنل خورشیدی و یو پی اس یا اینورتر اشاره نمود . استفاده از یو پی اس در این سیستم ها علاوه بر اطمینان از برق می تواند از نظر هزینه و قیمت نیز بسیار به صرفه باشد .

مطلب پیشنهادی : خرید یو پی اس تک فاز یا سه فاز 

فروش یو پی اس با قیمت مناسب-رام سیستم 02188947233

مزایای فروش دستگاه یو پی اس (UPS)

-طرح ریزی ساده

-بهاء کم

-حجم کوچک

مطلب پیشنهادی : خرید یو پی اس دیتا سنتر

در زمان خرید و فروش یو پی اس این مشخصه مهم را در نظر بگیرید ! 

سیستم حفاظتی:

-حفاظت در برابر رعد و برق و افزایش ناگهانی ولتاژ برق

-حفاظت در برابر برگشت ولتاژ روی دوشاخه ورودی در حالت استفاده از باتری

-حفاظت در برابر دو فاز شدن برق ورودی

-حفاظت از دستگاه‌های مصرف کننده در مقابل تغییرات ولتاژ خروجی خارج از محدوده مجاز

-حفاظت در برابر تغییرات ولتاژ و فرکانس برق ورودی

-حفاظت در برابر افزایش بیش از حد مجاز دمای داخل دستگاه

-حفاظت در برابر نویز هایCommon Mode موجود در برق شهر

-حفاظت در برابر اضافه بار و اتصال کوتاه در خروجی

-حفاظت در برابر اتصال معکوس باتری

-حفاظت در برابر اتصال کوتاه شارژر

-حفاظت در برابر اتصال کوتاه باتری

-حفاظت در برابر تخلیه غیر مجاز باتری

-حفاظت در برابر ولتاژ بالاتر از حد مجاز شارژ باتری

-حفاظت از خط تلفن/فکس/مودم/شبکه

بازه ولتاژ و فرکانس ورودی: هرچقدر محدوده ورودی ولتاژ و فرکانس بیشتر باشد، نشان دهنده توانایی یو پی اس در رفع مشکلات عنوان شده برق شهر ورودی می باشد.

مدت پشتیبانی :

زمان مورد نیاز برای وضعیتی است که برق شهر قطع شده و لازم است برای تغذیه بار مصرفی از انرژی ذخیره شده در باتری استفاده شود. این زمان بستگی به باتری کم و زیاد می شود. در زمان خرید یو پی اس ممکن است دارای باتری داخلی و یا خارجی با محفظه باتری باشد.

سایز و وزن:

سایز و حجم دستگاه می تواند، بر اساس مکان استفاده از آن در بحث حمل و نقل و خدمات مهم و متفاوت باشد.

زمان انتقال Transfer Time :

مدت زمانی است که یو پی اس از برق شهر به اینورتر سوئیچ می نماید و هر چقدر به صفر نزدیکتر باشد ایده آل تر خواهد بود . این زمان برای یو پی اس های Double Conversion صفر می باشد.

شکل موج خروجی:

یوپی اس های موجود در بازار دارای سه نوع شکل موج می باشند:

شکل موج مربعی
شکل موج شبه سینوسی
شکل موج سینوسی
در مورد مصارف قدرت کم و متوسط و دستگاه های غیر حساس شکل موج های مربع یا شبه سینوسی تا اندازه ای قابل قبول است. برای مصارف قدرت زیاد و دستگاه های حساس شکل موج سینوسی و یا نویز کم لازم است.

خرید و فروش انواع یو پی اس-رام سیستم

تعمیر یو پی اس توسط تیم حرفه ای 

اگر مشکلی برای یو پی اس خانگی یا اداری شما پیش آمده است نگران نباشید ، تعمیرکاران شرکت رام سیستم با حرفه ای که در این زمینه دارند میتوانند به راحتی تعمیر یو پی اس را انجام دهند و یو پی اس شما را صحیح و سالم تحویل میدهند. بعضی از شرکت ها و ادارجات هستند که یو پی اس های ارزان قیمت تهیه میکنند و بعد از آن میبینند که خراب شده است و از خریدشان پشیمان می شود ممکن است مقدار زیادی پول داده باشند اما هیچ فایده ای ندارد چون کیفیت آن یو پی اس به اندازه ی هزینه ای که برایش پرداخت کردید نیست نتیجه میگیریم که نمیشود گفت من آنقدر هزینه کردم پس کیفیت آن هم باید بالا باشد پس باید خرید یو پی اس را از شرکت معتبر انجام دهید در ادامه همراه ما باشید.

مطلب پیشنهادی : خرید یو پی اس اداری

خرید یو پی اس - رام سیستم

خرید و فروش یو پی اس از شرکت معتبر

برای خرید یو پی اس با کیفیت بالا و قیمت مناسب میتوانید با شرکت رام سیستم در ارتباط باشید. شرکت رام سیستم در نظر دارد تا بهترین یو پی اس را با کیفیت بالا به شما مشتریان عزیز عرضه کند ، همچنین تعمیر یو پی اس توسط متخصصان شرکت رام سیستم انجام می شود .

بهتر است برای خرید و فروش یو پی اس با شرکت رام سیستم در ارتباط باشید.