خرید یو پی اس اداری

خرید یو پی اس اداری

Rate this post

خرید یو پی اس اداری با مناسب ترین قیمت 

خرید و فروش یو پی اس اداری ، از سیستم های یو پی اس در بخش های اداری استفاده می شود که از جمله موارد آن بیشتر در سیستم های ذخیره انرژی بوده است .

می توانیم بگوییم بیشتر سیستم های یو پی اس برای مصرف کننده های برق تک فاز می باشند و عموما میزان بار مصرفی آنها کم می باشد و این امکان وجود داد که ۴ تا ۸ ساعت انرژی مورد احتیاج با استفاده نمودن از سیستم های یو پی اس اداری کوچک و متوسط برای لوازم های برقی اداری تامین خواهد شد.

اغلب برخی از دستگاهها مثل دستگاهای اسکنر یا فتوکپی نسبت به نوسانات برقی دارای حساسیت هستند و باید از یو پی اس های استفاده شود که مدار استابلایزر داشته باشند که برای این منظور تنها خرید یو پی اس در این نوع مفید می باشند .

خرید یو پی اس  به طور مشخص یک کاربرد اساسی و غیر قابل انکار در یک ساختمان اداری صنعتی مهم را برعهده دارند. آن هم چیزی نیست جز پر کردن خلاء میان قطع برق و به راه افتادن موتور برق ثانویه. در میان یو پی اس ها می توان انواع مختلفی را بر اساس ابعاد، کارایی عملیاتی، تکنولوژی ذخیره کردن و غیره یافت که هر سازمان و شرکت بر اساس نوع نیازش بایستی انتخاب هوشمندانه ای را این خصوص انجام دهد.

مطلب پیشنهادی : جلوگیری از سرقت با خرید یو پی اس 

خرید یو پی اس اداری- رام سیستم

دلایل استفاده از یو پی اس برای اداره ها

امروزه در بسیاری از مراکز و دفترهای مختلف از لوازم اداری مثل پرینترها ، اسکنرها و … استفاده می گردد و داشتن برق به صورت دائم در مراکز اداری ، دفاتر گردشگری ، دفاتر تجاری ، آزمایشگاهها ، بیمارستان ها ، دفاتری نیروی نظامی و انتظامی بسیار مهم و ضروری می باشد .

قطع برق به صورت سراسری یا شبکه ی محلی می تواند در بدترین زمان ایجاد شود به همین دلیل خرید یو پی اس  امری ضروری است و همچنین به عنوان یک عامل اقتصادی به شمار میرود .

هر گونه تغییر و مشکل در جریان برق شهری در هنگام استفاده از تجهیزات الکترونیکی ممکن است به نوعی باعث وارد شدن آسیب به آن شود، این تغییرات دلیلی برای استفاده از یو پی اس به عنوان محافظ از تجهیزات می باشد، که عبارت اند از:

-کاهش ناگهانی ولتاژ
-افزایش ناگهانی ولتاژ
-کاهش بار
-قطع شدن جریان برق
-ایجاد نویز
-ایجاد تغییر در فرکانس

مطلب بیشتر : خرید و فروش یو پی اس 

سفارش یو پی اس اداری - رام سیستم

افزایش طول عمر باطری یو پی اس 

علاوه بر خرید  یو پی اس و سیستمهای گوناگون وابسته به آنها و باتریها به منظور اطمینان از داشتن مساعدترین وضعیت کاری به سرویس و نگهداری دوره ای و به خصوص تعویض برخی قطعات نیاز دارند . بنابراین برای اطمینان از این که دستگاه در طول عمر مفید خود در بهترین شرایط کاری نگهداری شود نیاز به سرویس و نگهداری به صورت برنامه ریزی شده دارد و همچنین تعویض قطعات در پایان عمر مفید آنها که این باعث افزایش طول عمر سیستم می گردد .

محل نگهداری یو پی اس :

-فضای موجود کافی باشد .

– سطح زمین توان تحمل وزن دستگاه را دارا باشد.

– نصب دستگاه باعث ایجاد مزاحمت برای کارکنان یا اختلال در کارها نشود.

-شرایط محیطی مکان انتخابی مناسب باشد (حرارت ایده آل برای باتری ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتیگراد و حرارت کارکرد UPS صفر تا ۴۰ درجه سانتیگراد باشد و رطوبت بین ۲۰ تا ۹۰ درصد باشد. نویز محیط نیز زیاد نباشد تا روی عملکرد یو پی اس اثر بگذارد.

– تجهیزات ایمنی جهت دسترسی آسان به یو پی اس فراهم باشد.

– نصب یو پی اس نباید برجریان هوا و شرایط محیطی تجهیزات تاثیری بگذارد .

– سعی شود کلیدها و ابزار سوئیچ و کنترل یو پی اس در یک مکان باشد .

۸. در محل انتخاب شده برای نصب یو پی اس؛جای امنی برای تعبیه باتری وجود داشته باشد .

یو پی اس مناسب برای انواع وسایل برقی

با خرید یو پی اس میتوان  وسایل برقی اداری چه تولید داخلی و چه تولید خارجی را سلامت نگه داریم که یو پی اس های مناسب دارای دارای برق متناوب خروجی از نمونه های کوچک و متوسط آن در محدوده ۲۰۰تا ۲۴۰ ولت میباشند .

معمولا این گونه دستگاهها بین ۸۰ تا ۹۰ درصد راندمان داشته اند ، راندمان دستگاه یو پی اس افزون بر اینکه از طراحی تابیعت می کند ، تحت تاثیر نوع و الگوی استفاده شده و چیدمان ترکیبی در آن نیز می باشد . به همین دلیل برای رسیدن به راندمانی بالاتر و بالا بردن میزان عمر دستگاه و کم شدن مصرف برق به راحتی قابل اجرا می باشد .

مطلب بیشتر : خرید یو پی اس ارزان قیمت

وجود چه نشانگری در یو پی اس مهم است؟

بعد از خرید یو پی اس  دقت کنید که دارای نشانگرهای متناسب و ایندیکیتورها  باشد زیرا وجود این نشانگر ها امری بسیاری ضروری می باشد .

کاربر می تواند با استفاده از درجه حرارت، زمان شارژ باقی مانده، درصد باقی مانده شارژ، میزان ولتاژ، جریان، هشدار دهنده های اور لود و تخلیه شدن باتری ها نسبت به سلامت کار دستگاه و لوازم اداری اگاهی دقیقی داشته باشد .

ایده آل تر این است که بصورت موازی ، حداقل از ۲ دستگاه UPS استفاده گردد تا حداکثر جریان را بتوان به شکل یک ولتاژ ثابت دریافت نمود . البته می توانیم بگوییم که همواره از میزان %۸۰ درصد ظرفیت باتری نباید بیشتر استفاده گردد . باید با این حال میزان شارژ باتری ها تا ۱۰۰% کامل باشند .

خرید یو پی اس اداری با قیمت مناسب - رام سیستم

خرید یو پی اس اداری از رام سیستم 

برای خرید یو پی اس اداری با قیمت مناسب و کیفیت بالا میتوانید با رام سیستم در ارتباط باشید ، رام سیستم بهترین یو پی اس های اداری را به خدمت شما عرضه میکند تا سال های سال برایتان کار کند تا بتوانید لوازم برقی اداره اتان را سالم و سلامت در برابر قطع برق بگیرید.

یو پی اس علاوه بر خرید و فروش یو پی اس در زمینه تعمیر تخصصی یو پی اس هم فعالیت میکند که میتوانید برای تعمیر یو پی اس با رام سیستم در ارتباط باشید.

یو پی اس اداری موجود در رام سیستم