دلیل احتیاج به یو پی اس - رام سیستم

دلیل احتیاج به یو پی اس ؟

Rate this post

دلیل احتیاج به یو پی اس ؟

دلیل احتیاج به یو پی اس این است که شما می توانید هر زمانی که برق قطع شد کارتان را بدون اینکه منتظر باشید تا برق وصل شود ادامه دهید. البته برای همه ی ما این اتفاق افتاده است که با افزایش شارژ برق یا قطعی برق در شلوغ ترین قسمت روز اتفاق افتاده ، درست زمانی که تقریباً کار روی یک پروژه مهم را به پایان رسانده اید.

اگر از کامپیوتر استفاده می کنید ، حتی یک چشمک زدن کوتاه می تواند باعث راه اندازی مجدد سیستم و از بین رفتن داده ها شود. اگر قطعی برق بر زیرساخت کلی IT شرکت ، ارسال سرورها ، شبکه ها و چاپگرها به صورت آفلاین تأثیر بگذارد ، می توان این ضرر را افزایش داد.

موارد بالا این آگاهی را به شما می دهد با ایجاد و تهیه ی یک پشتیبان قابل اعتماد و خرید یو پی اس که بهترین منبع تغذیه بدون وقفه در سراسر دنیا شناخته شده است توانایی محافظت از دستگاه ها ، داده های شما را به صورت مداوم دارد.

به عنوان مثال اگر در کارخانه نباشید و یکی از دستگاه ها در حال کار باشد نگرانی دیگر ندارید چراکه اگر هم برق قطع شود دستگاه شما کارش را ادامه خواهد داد و هیچ مشکل فنی برای آن پیش نمی آید به همین منظور اهمیت یو پی اس صنعتی در کارخانه ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

آیا سرمایه گذاری برای خرید یو پی اس ارزش دارد؟

یو پی اس دستگاهی است که در هنگام مشکلات مغایرت برق ناسازگار ، قدرت پشتیبان گیری مداوم را فراهم می کند. یو پی اس با تثبیت ولتاژ عبوری می تواند هم از داده ها و هم از تجهیزات رایانه ای متصل به آن محافظت کند.

یو پی اس در طیف وسیعی از اندازه ها و مدل ها وجود دارد که انواع مختلف تجهیزات را هدف قرار می دهد. دانستن اینکه مدل مناسب را برای خرید یو پی اس انتخاب کنید از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است.

اگر هم یو پی اس را تهیه کردید و دارای مشکلی است نگرانی نداشته باشید چراکه با تعمیر یو پی اس توسط رام سیستم مشکل به زودی حل خواهد شد و کاراییش مثل روز اول خواهد شد ، اگر هم تعمیر UPS قابل انجام نباشد و هزینه ی زیادی برای شما داشته باشد تیم ما به شما اعلام می کنند و پیشنهاد ما به شما خرید یک یو پی اس با کارایی بهتر است.

یو پی اس هیچ محدودیتی برای محافظت از نوع خاصی از تجهیزات ندارد ، اما یو پی اس معمولاً برای محافظت از رایانه ها ، مراکز داده ، تجهیزات مخابراتی یا سایر تجهیزات الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد که در صورت قطع برق غیر منتظره می تواند از قطع شدن شبکه منجر به صدمات ، تلفات جانی یا جدی شود.

اختلال در تجارت و  یا از دست دادن داده ها می تواند ضرر زیادی به ما در هر صنفی بزند. اندازه واحدهای UPS از واحدهای طراحی شده برای محافظت از یک کامپیوتر رومیزی بدون مانیتور ویدئو ، که معمولاً به درجه بندی ۲۰۰ VA نیاز دارد ، گرفته تا واحدهای بزرگ که کل مراکز داده یا ساختمانها را تأمین می کنند.

مطالب پیشنهادی :

اهمیت یو پی اس صنعتی در کارخانه ها

تعمیر یو پی اس به صورت تخصصی

چه خطراتی در انتظار تجهیزات برقی بدون وجود یو پی اس است؟

ممکن است متوجه شوید ، در توصیف این اختلالات مختلف ولتاژ ، قطع برق معمولاً بزرگترین تهدید برای تجهیزات شما است.

به عنوان مثال رعد و برق دقیقاً چه کاری انجام می دهد که باعث خطرناک شدن تجهیزات شما شود؟ هنگامی که صاعقه به یک ترانسفورماتور برخورد می کند ، می تواند موجی را ایجاد کند که بلافاصله از طریق سیم کشی هایی که به خانه شما می رود حرکت می کند. موج خروجی از خطوط خروجی یا داده به کامپیوتر شما منتقل می شود. اولین مولفه ای که معمولاً در کامپیوتر شما  از بین می رود ، مادربرد است. این اثر همچنین می تواند موجی از مشکلات ولتاژ دیگر را ایجاد کند که به سایر اجزای رایانه ، مانند هارد دیسک و RAM آسیب می رساند.

در گفتن شاید خیلی ساده به نظر برسد اما همه ی ما اطلاعاتی را در کامپیوترهای شخصیمان داریم که برایمان اهمیت بالایی دارند و ممکن است به کارمان هم بستگی داشته باشد اما فکرش را بکنید همه ی آنها از بین برود. اما خرید یو پی اس خیالتان راحت است که هر اتفاقی هم در جریانات برق رخ دهد هیچ مشکلی برای تجهیزات برقی شما نمی افتد.

این مورد برای کارخانه ها و سایر ارگان های دولتی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه به شما این اطمینان را می دهد که بعد از قطع برق کارتان ادامه پیدا می کند و اینکه تجهیزات شما سالم می مانند دیگر نیازی هم نیست هزینه ی بالایی بابت خرید دوباره ی دستگاه ها پرداخت کنید.

پیشنهاد مطالعه :

تعمیر یو پی اس را به هرجایی نسپارید!

فواید خرید یو پی اس

دلیل احتیاج به یو پی اس
خرید و تعمیر UPS از رام سیستم !

برای خرید و تعمیر یو پی اس اگر نیاز به یک تیم تخصصی دارید و می خواهید هزینه ی منصفانه ای بابت آن انجام دهید شرکت رام سیستم این تضمین را به شما می کند که توانایی این را دارد که شما در زمینه ی خرید راهنمایی کند و اگر هم نیاز به سرویس دوره ای و تعمیر داشتید نیروهای تخصصی ما به شما خدمات کاملاً حرفه ای ارائه می دهند.

برای اینکه خرید یو پی اس را با قیمت مناسب همراه با کاربردی که در نظر دارید انجام دهید لازم نیست راه دوری بروید چراکه ما اینجا هستیم تا بهترین ها را به شما عزیزان ارائه دهیم شما لایق بهترین ها هستید گس بهترین ها را هم انتخاب کنید.