خرید یو پی اس با قیمت مناسب

خرید یو پی اس با قیمت مناسب

Rate this post

خرید یو پی اس با قیمت مناسب

خرید یو پی اس (UPS)  با قیمت مناسب ، برای اینکه یو پی اس با قیمت مناسب بخرید میتوانید مطلب زیر را دنبال کنید اول از همه باهم بررسی میکنیم که یو پی اس (UPS) چیست ؟ به چه دردی میخورد؟

بیشتر بخوانیم : 

مرکز فروش یو پی اس 

خرید یو پی اس با قیمت مناسب

یو پی اس چیست؟

UPS مخفف عبارت Uninterruptible power supply ، به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است.
یو پی اس یک منبع تغذیه الکترونیکی است که وظیفه اصلی آن ، تامین بدون وقفه ی توان مورد نیاز بار مصرفی میباشد ، این سیستم بین برق شهر و دستگاه مصرف کننده قرار گرفته علاوه بر تثبیت و تنظیم برق شبکه مانع از نفوذ نویز و اختلالات شبکه به تجهیزات حساس مصرف کننده میگردد .

همچنین یو پی اس به عنوان منبع توان بدون وقفه با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری ، برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده را تامین مینماید .

درحقیقت استفاده از یک انرژی پشتیبان مانند سیستم تامین انرژی بدون وقفه (UPS) شما را قادر می سازد که بر بیشتر مشکلات ناشی از برق شهر رهایی آیید و هم چنین محافظت در برابر قطع کلی برق را نیز بدست آورید.

شما میتوانید سطوح مختلفی ازحفاظت را درمقابل مشکلات برق برای سیستم خود جهت جلوگیری ازتخریب و یا ازدست دادن اطلاعات به کار گیرید.

هدف اصلی یک دستگاه یو پی اس تهیه یک منبع بدون وقفه انرژی برای تجهیزی است که از آن محافطت میکند.

بیشتر بخوانیم : 

قیمت فروش یو پی اس 

خرید یو پی اس با قیمت مناسب

طرز کار یو پی اس (UPS) چیست؟

دوشاخه یک وسیله الکترونیکی که به برق شهر(یا به کاهش دهنده تغییرات ولتاژی که به برق شهر متصل است) وصل میشود فقط از یک منبع نیرو استفاده میکند. اگربرق شهرقطع شود، آن وسیله در اثر قطع الکتریسیته بسرعت خاموش میشود.

یک یو پی اس این معادله را با فراهم نمودن دو منبع قدرت برای وسیله خود به هم میزند.
Ups ها به گونه ای طراحی شده اند که همواره دو منبع انرژی وجود داشته باشد. یکی منبع انرژی اولیه (برق شهر) ودیگری منبعی که در صورت قطع منبع اول وارد مدارمیشود و به آن منبع ثانویه (باتری) گفته میشود.

بسته به نوع یو پی اس گاهی اوقات سوییچی برای کنترل اینکه کدامیک از منابع نیرو درهرلحظه مورد استفاده قرارمیگیرند تعبیه شده است. این سوییچ به محض اینکه متوجه شود که منبع اولیه قطع شده است از حالت اولیه به حالت ثانویه تغییرمیکند وزمانیکه منبع اولیه مجدداً وصل شد از حالت ثانویه به حالت اولیه بازمیگردد.

البته برق شهر، متناوب است و تجهیزات شما از برق متناوب استفاده میکند اگرچه تمامی باتریها برق مستقیم تولید می کنند.بنابراین قسمتی از یوپی اس به نام شارژر عمل تبدیل انرژی متناوب به مستقیم جهت شارژ باتری ها را بر عهده دارد .

بیشتر بدانیم : 

خرید یو پی اس با قیمت ارزان

خرید یو پی اس با قیمت مناسب

انواع یو پی اس (UPS) چگونه کار میکند؟

در برخی از انواع ups ها یک مبدل بزرگ برق متناوب به مستقیم وجود دارد و inverter همواره نیروی لازم برای راه اندازی وسیله را تامین میکند و خود inverter انرژی لازم راازمنبع اولیه و ازطریق مبدل برق متناوب به مستقیم یا از باتری تامین میکند.
Ups ها در انواع گوناگون و اندازه های متفاوت وجود دارند. واحد اندازه گیری یو پی اس ، توان یا VA (حاصلضرب ولتاژ در جریان خروجی ) می باشد .

هر چه اینورتر یک دستگاه یوپی اس قویتر باشد توان و قدرت یو پی اس بیشتر خواهد بود به عبارتی میتوان تعداد و توان تجهیزات بیشتری را پشتیبانی نمود از طرفی هرچه باتری های به کاررفته در یوپی اس از ظرفیت بالاتری برخوردار باشند زمان برقدهی در هنگام قطعی برق شهر بالاتر خواهد بود .

یوپی اس های مختلف دارای ویژگی های گوناگونی مانند آلارمهای هشدار به هنگام بروز خطا یا اضافه بار ، نرم افزارکنترل کامپیوتر به منظور ذخیره کردن اطلاعات و خاموش کردن کامپیوتر و امکانات دیگر می باشند.

از کجا یو پی اس بخریم ؟

یو پی اس ها در حالت کلی به ۳ دسته کلی ذیل طبقه بندی می شوند(انواع دستگاه یو پی اس):

یو پی اس های آفلاین
یوپی اس های لاین اینتر اکتیو
یو پی اس های آنلاین
به دلیل کارایی بالای دستگاه های آنلاین ، هم اکنون به عنوان پرکاربرد ترین دستگاه های تامین برق اضطراری در جهان مطرح هستند.

انواع یو پی اس در بالا ذکر شده است که برای خرید میتوانید از طریق رام سیستم که بهترین مرکز خرید انواع یو پی اس است در تماس باشید.

تعمیر یو پی اس به صورت تخصصی در این شرکت انجام می شود که میتوانید برای تعمیر تخصصی روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

خرید یو پی اس با قیمت مناسب