تعمیر یو پی اس mge

تعمیر یو پی اس MGE

Rate this post

تعمیر یو پی اس MGE پیشرو جهانی در ارائه راه حل های برق با کیفیت بالا است که در دسترس بودن نیرو و زمان به کارگیری سیستم را برای رایانه های شخصی و شبکه های گسترده سازمانی، سیستم های مخابراتی حیاتی، ابزار دقیق پزشکی و فرآیند های صنعتی و تولیدی افزایش می دهد.

خط تولید جهانی MGE شامل منابع تغذیه اضطراری (UPS)، اینورتر ها، تهویه‌ کننده‌ های برق، واحد های توزیع برق، نرم ‌افزار مدیریت توان، فیلتر های هارمونیک فعال و سرکوبگر های ولتاژ است که راه‌حل ‌های زیرساختی سرتاسری را در اختیار مشتریان MGE قرار می ‌دهند.

با ارائه خدمات تعمیر یو پی اس MGE، مشتریان MGE از بالاترین سطح کیفیت و خدمات در طول چرخه عمر کامل تاسیسات خود اطمینان حاصل می کنند.

وقتی یو پی اس MGE کار نمی کند، چه باید کرد؟

وقتی یو پی اس MGE کار نمی کند، چه باید کرد؟

  • مطمئن شوید که باتری های یو پی اس MGE در سطح مناسب برای کارکردن شارژ شده اند. برای اطلاعات بیشتر، به مستندات UPS مراجعه کنید.
  • مطمئن شوید که کلید برق UPS در موقعیت روشن است. برای اطلاع از مکان سوئیچ، به دفترچه راهنمای UPS مراجعه کنید.
  • مطمئن شوید که نرم افزار UPS به آخرین نسخه به روز شده است.
  • مطمئن شوید که سیم برق برای UPS و کشوری که سرور در آن قرار دارد، از نوع صحیح باشد. برای اطلاع از مشخصات، راهنمای مرجع UPS را ببینید.
  • مطمئن شوید که در سیم کشی ایرادی وجود ندارد.
  • مطمئن شوید که هر قطع کننده مدار در موقعیت روشن است یا در صورت نیاز فیوز را تعویض کنید. اگر این اتفاق به طور مکرر رخ داد، با یک ارائه دهنده خدمات مجاز جهت تعمیر ups تماس بگیرید.
  • LED های یو پی اس را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکلی در سیم کشی باتری یا سایت رخ نداده است. در صورت نیاز می توانید از خدمات تعمیر یو پی اس در محل نیز بهره مند شوید.
  • اگر حالت خواب UPS شروع شده است، حالت خواب را برای عملکرد صحیح غیرفعال کنید. حالت خواب UPS را می توان از طریق حالت پیکربندی در پنل جلویی خاموش کرد.
  • باتری را عوض کنید تا مطمئن شوید که آسیب ناشی از گرمای بیش از حد نیست، به خصوص اگر اخیراً قطعی تهویه مطبوع رخ داده باشد. گاهی ممکن است با تعمیر باتری UPS مشکل حل شده و دیگر نیاز به تعمیر UPS نباشد.
نحوه انجام تست تشخیصی UPS

نحوه انجام تست تشخیصی UPS

  • در منوی Diagnostics، روی Test Hardware کلیک کنید.
  • روی تب System Test یا Battery Test کلیک کنید.
  • روی تست کلیک کنید.
  • در هر زمان در طول آزمون یا پس از انجام تست، روی دکمه Results کلیک کنید تا فیلد نتیجه به روز شود.
  • وضعیت رویه در ستون وضعیت نشان داده شده است.

در صورتی که متوجه خرابی UPS خود شدید، یک تعمیرکار یو پی اس MGE با تجربه خبر کنید. شما همچنین قادر خواهید بود تا از خدمات تعمیر UPS در محل بهره مند شوید.

در همین رابطه بخوانید:

تعمیر یو پی اس تابلو فرمان آسانسور

اطمینان از عملکرد یو پی اس MGE با تعمیر و نگهداری پیشگیرانه

خرید منبع تغذیه اضطراری (UPS) یک سرمایه گذاری در کسب و کار شما است که آرامش خاطر، قابلیت اطمینان و بهبود سود شما را فراهم می کند.

نگهداری پیشگیرانه یو پی اس MGE و باتری UPS برای عملکرد بهینه و قابلیت اطمینان مداوم، به حداقل رساندن خطرات خرابی و افزایش عمر یو پی اس MGE شما بسیار مهم است.

اطمینان از عملکرد یو پی اس MGE با تعمیر و نگهداری پیشگیرانه

خدمات تعمیر و نگهداری باتری یو پی اس MGE

تعمیر و نگهداری مداوم باتری را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که باتری های شما به خوبی کار می کنند و نیاز شما به تعویض قطعات نیز کاهش یابد.

بازرسی های سالانه و فصلی باتری یو پی اس MGE ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • بازرسی بصری ذخیره سازی باتری و واحدهای باتری جداگانه برای آلودگی و آسیب، از جمله نشتی، گرمای بیش از حد، یکپارچگی ترمینال، خوردگی، برآمدگی و موارد دیگر.
  • اندازه گیری دمای محیط سیستم و دمای باتری در پست منفی.
  • اندازه گیری ولتاژ شناور و جریان شارژ، ولتاژ مدار باز، خطای زمین.
  • اندازه گیری مقاومت تسمه واحد باتری، امپدانس واحد، رسانایی یا ظرفیت بار.

رام سیستم در همین رابطه خواندن مقاله زیر را پیشنهاد می دهد:

مهمترین نکات در تعمیر باتری یو پی اس

با نظارت پیشگیرانه باتری، خطر را کاهش دهید

مانیتورینگ باتری یو پی اس MGE، اطلاعات مستمر و در زمان واقعی را در مورد وضعیت و عملکرد باتری های شما ارائه می دهد. بررسی مداوم سلامت آن ها (نظارت بر ولتاژ سلول، مقاومت داخلی، دما) می تواند شما را از روند های خرابی موجود یا احتمالی مطلع کند.

داده ها همچنین بینش ‌های ارزشمندی را هنگام برنامه‌ ریزی برای مخارج سرمایه ‌ای آتی و کاهش هزینه ‌های غیر قابل مشاهده ارائه می ‌کنند. ما انواع مختلفی از راه حل های نظارت بر باتری UPS را ارائه می دهیم. برای تعیین این که کدام سیستم نظارت بر باتری UPS برای تعمیر یو پی اس MGE شما بهترین است، با ما تماس بگیرید.

خدمات یو پی اس MGE

خدمات یو پی اس MGE

ما خدمات کاملی را برای پشتیبانی از تجهیزات UPS ام جی ای شما ارائه می دهیم. علاوه بر خدمات طراحی و خرید یو پی اس، ما برای تجهیزات حفاظت برق شما، خدمات نصب، نگهداری و تعمیرات یو پی اس را نیز ارائه می کنیم.

خدمات اضطراری UPS

ما علاوه بر خدمات تعمیر ۲۴ ساعته، خدمات بازیابی بلایای طبیعی را در صورت از دست دادن فاجعه بار برق در تاسیسات شما ارائه می دهیم.

تکنسین ‌های ما می ‌توانند تجهیزات برق موقت را برای بازیابی انرژی حیاتی نصب کنند تا نیروگاه شما دوباره راه ‌اندازی شود، تجهیزات را تعمیر کنند یا قطعات موجود را با تجهیزات پشتیبان اضطراری جایگزین کنند.

تعمیر منبع تغذیه بدون وقفه MGE

ما خدمات تعمیر ۲۴ ساعته را ارائه داده و به سرعت به تمام تماس ها پاسخ می دهیم و شبکه سراسری تعمیرکاران و تکنسین های آموزش دیده داخلی خود را مستقر می کنیم.

ما موجودی گسترده ای از قطعات یدکی و تعویضی را حفظ می کنیم، به طوری که تعمیرات در انتظار قطعه باقی نمی ماند. تجهیزات تعویض اضطراری نیز برای اجاره موجود است. واحد های بزرگ ups در محل تعمیر و سرویس می شوند.