چرا به تعمیر یو پی اس نیاز پیدا میکنیم؟

چرا به تعمیر یو پی اس نیاز پیدا میکنیم؟

Rate this post

چرا به تعمیر یو پی اس نیاز پیدا میکنیم؟

آیا به این فکر کرده اید که چرا به تعمیر یو پی اس نیاز پیدا میکنیم؟

و چپرا بعضی جاها نیاز به تعمیر فوری یو پی اس دارد؟

یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه برقی میباشد که در کنار وسایل برقی نصب میشود یا هنگام قطع برق یا تغییرات ولتاژی امکان ادامه کار را برای کاربر فراهم می کند.
علاوه بر اینکه در کنار وسایل برقی نصب میشود در مکان هایی که وجود برق ضروری می باشد نیز یو پی اس نصب میکنند.

دستگاه های یو پی اس در اکثر موارد کارآیی دارند. برای مثال در بیمارستان ها کارخانجات و مخابرات وجود یو پی اس جزو ضروریات می باشد. بهترین روش روش تهیه برق مناسب برای اکثر دستگاه های بیمارستانی و آزمایشگاهی استفاده از برق با یو پی اس می باشد.

زیرا یو پی اس انرژی برق را ثابت نگه می دارد و از افت یک دفعه ای ولتاژ ها و تغییرات فرکانسی در امان نگه می دارد که این امر باعث طول عمر بیشتر دستگاه ها و اطمینان بیشتر به بیمارستان ها می باشد. گاهی حتی ثانیه ای افت برق یا قطعی موقت برق ممکن است باعث از دست رفتن جان انسان شود.

 خرابی یو پی  اس های بیمارستانی به معنای خرابی کل دستگاه ها خواهد بود و فقط خرید یک یو پی اس دلیل تنها قدم موثر در سالم بودن آن ها نمی شود.

باتری های یو پی اس را باید هر چند وقت یک بار تعویض کرد تا همانند روز اول به کار خود ادامه دهند.

بیشتر اوقات تعمیر یو پی اس ها نیاز به قطعات جانبی ندارند مگر اینکه خازن های آن ها سوخته و یا به هر دلیل از کار افتاده باشند.

یکی از دلایل خرابی یو پی اس و نیاز به تعمیر ups زمانی است که یو پی اس نمی تواند ولتاژ بالای برق یا نوسانات را کنترل کند. و یا از فاز برقی استفاده شود که با یو پی اس هماهنگ نمی باشد.

تعمیر حرفه ای یو پی اس

برای تعمیر حرفه ای یو پی اس با رام سیستم تماس بگیرید !

تهران، خیابان ولی عصر، زرتشت غربی، تقاطع جویبار ،پلاک ۱۵ ،طبقه دوم، واحد ۷

۰۲۱۸۸۹۴۷۲۳۳

 ۰۲۱۸۸۹۴۷۶۷۱