تعمیرات یو پی اس و باتری یو پی اس

تعمیر یو پی اس و دلایل خرابی باتری یو پی اس

Rate this post

تعمیر یو پی اس و دلایل خرابی باتری یو پی اس

برای تعمیر یو پی اس ابتدا باید نحوه کار کردن آن را در هر وسیله برقی بدانید. اگر ندانید چگونه کار می کند نمیتوانید یو پی اس را تعمیر کنید.
نحوه قرار گرفتن یو پی اس و محل قرار گرفتن در هر وسیله متفاوت است. خرابی یو پی اس میتوان در سطوح مختلف کنترل مدار و مدار شارژ اتفاق بیوفتد. اگر محل دقیق قرار گرفتن یو پی اس را ندانید تعمیر یو پی اس غیر مکن خواهد بود.
باتری های یو پی اس عمر کمی دارند و دلایل زیادی برای خراب شدن و ازکار افتادن
اگر دمای باتری یو پی اس نامناسب باشد بعداز مدتی کار کردن در دمای بالا داخل باتری گاز تولید میشود که باعث اخلال در عملکرد میشود و زمانی که در طولانی مدت به این مورد بی اهمیت بود باعث باد کردن باتری و در نهایت از کار افتادن آن خواهد شد و اگر بیشتر به یو پی اس فشار بیاورد باعث خرابی یو پی اس هم میشود.
یکی دیگر از دلایل خرابی باتری شارژ کردن بیش از حد باتری میباشد.اگر ولتاژ بیش از حد به باتری وصل شود باعث داغی و افزایش داغی باتری و خروج گاز از سوپاپ های ان میشود و باتری دچار مشکل و اختلال میشود.
هنگامی که برق به طور مستقیم به باتری وارد شود باعث خرابی باتری شده و تاثیر بسیار بدی در عملکرد باتری میگذارد.
باتری ها باید در محفظه باتری ها قرار گیرند و هیچ نوع فلز رسانای دیگری نیز نباید در کنار آن ها باشند. اگر باتری ها توسط رسانایی به همدیگر متصل شوند اثرات بسیار مخربی به همراه دارند و معمولا مداره ای داخل باتری از بین رفته و هیچ راه تعمیری برای باتری وجود ندارد.

تعمیرات بیو پی اس و باتری

تعمیرات بیو پی اس و باتری

در تمام موارد ذکر شده بالاکه دلایل خرابی باتری یو پی اس بود اگر سریعتر باتری را تعمیر و یا تعو.یض نکرد باعث خرابی یو پی اس نیز میشود و حتی شاید با گرمای باتری موجب سوختن و یا از کار افتادن قسمت های مخلف یو پی اس میشود و جدای از هزینه تعویض باتری هزینه دیگری برای تعمیر یو پی اس نیز باید پرداخت کرد.

 

اطلاعات تماس

شما همیشه می توانید با ما از طریق ایمیل یا تلفن یا فرم تماس با ما در ارتباط باشید .

تهران، خیابان ولی عصر، زرتشت غربی، تقاطع جویبار ،پلاک ۱۵ ،طبقه دوم، واحد ۷

۰۲۱-۸۸۹۴۷۲۳۳

info@ups-servic.com

 ۰۲۱-۸۸۹۴۷۶۷۱