تعمیر يو پی اس پُرسو با ظرفیت 1200VA به همراه دو باتری داخلی

تعمیر یو پی اس پُرسو با ظرفیت ۱۲۰۰VA به همراه دو باتری داخلی

Rate this post

تعمیر یو پی اس پُرسو با ظرفیت ۱۲۰۰VA به همراه دو باتری داخلی

تعمیر یو پی اس پُرسو با ظرفیت ۱۲۰۰VA به همراه دو باتری داخلی:

یو پی اسی با نام «PEC-AD1101.2B24VDC» برای استفاده‌های شخصی و خانگی و همچنین جهت استفاده برای سیستم‌های حفاظتی و درب‌های اتومات بسیار مناسب است.این دستگاه با توان نامی ۱۲۰۰ولت‌آمپر، قادر است با تکیه بر دو باتری داخلی ۹ آمپر گرید A خود که از برند PEC است، بر حسب میزان باری که به آن متصل شده تا ۷۰ دقیقه برق مورد نیاز دستگاه را تامین نماید. در صورتی که از ۱۰% توان این دستگاه استفاده گردد، ۷۰ دقیقه برقدهی خواهد داشت و در صورتی که از تمامی توان دستگاه استفاده شود (اصطلاحا حالت فول لود Full Load) دستگاه می‌تواند کمتر از ۵ دقیقه به استفاده کننده برق مورد نیاز را ارائه کند. این دستگاه می‌تواند برق مورد استفاده یک دستگاه تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال را تا بیش از ۶۰دقیقه تامین کند.

شرکت رام سیستم تعمیرups پُرسو با ظرفیت ۱۲۰۰VA به همراه دو باتری داخلی را درکوتاه ترین زمان ممکن و بصورت کاملا تضمینی با بهترین قطعات ممکن انجام میدهد.

تعمیرups در شرکت رام سیستم توسط متخصصان مجرب و حرفه ای انجام میشود .

تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) توسط متخصصان خبره در این خصوص در مجموعه رام سیستم با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود . متخصصان کاردان این مرکز همگی در خصوص تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) دارای دانش فنی بالایی هستند .