تست یو پی اس بعد از تعمیر

تست یو پی اس بعد از تعمیر

Rate this post

تست یو پی اس بعد از تعمیر یو پی اس

تست یو پی اس بعد از تعمیر  ، اگر از یک یو پی اس استفاده می کنید به احتمال زیاد سروکارتان به تعمیرکاران یو پی اس افتاده است. حتی اگر یو پی اس شما سالم باشد سرویس و نگهداری یو پی اس به افزایش طول عمر یو پی اس کمک شایانی خواهد کرد.

از جمله سوالی که بدون شک تمام کاربران ازخود می پرسند این است که چگونه بفهمند یو پی اس درست تعمیر شده و اکنون هیچ خطری دستگاه های متصل به یو پی اس را تهدید نمیکند.

شما برای اطمینان حاصل کردن در زمینه می توانید از یک دستگاه تست یو پی اس استفاده کنید. ما در این بخش به شما خواهیم گفت که دستگاه تست یو پی اس باید چه اعدادی را به شما نشان دهد که بدانید یو پی اس شما درست تعمیر شده است.

اولین تست درستی تعمیر یو پی اس که باید انجام دهید :

ابتدا به بررسی عملکرد باتری بپردازید. ابتدا باتری یو پی اس را از شبکه جدا نمائید ،در این حالت با کشیدن جریان DC با استفاده از مصرف کننده DC از تک تک باتری ها و اندازه گیری ولتاژ باتری در حالت دشارژ می توان به سالم بودن و یا فرسوده بودن باتری پی برد.

موارد دیگر برای تست درست تعمیر شدن یو پی اس :

– در UPSهای سینوسی THD روی بارهای خطی کمتر از ۳% باشد (وسیله ی تست این پارامتر باید توسط سازنده عرضه شود)
– در UPSهای سینوسی THD روی بار غیر خطی کمتر از ۵% باشد .
– شکل موج کاملا سینوسی باید در تمام رنج ، توان UPS بدون تغییر باقی بماند.
– UPS باید نسبت به اتصال دو شاخه ورودی به پریز خروجی ( فیدبک مثبت ) در شرایط کارکرد UPS حفاظت شده باشد
– راندمان مدلهای سینوسی بیش از ۸۵% باشد.
– رگولاسیون خروجی در محدوده کمتر ۵/۲% قرار داشته باشد .
-بهتر است UPS دارای استابیلایزر باشد تا در شرایط افت و خیز برق شهر بدون استفاده از باطری خروجی را در حد معقولی ثابت نگه دارد .

برای تعمیر یو پی اس به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی میتوانید با تیم حرفه ای رام سیستم در ارتباط باشید تا یو پی اس خود را مثل روز اول تحویل بگیرید.