با تعمیر یو پی اس دوباره از آن استفاده کنیم

با تعمیر یو پی اس دوباره از آن استفاده کنیم

Rate this post

با تعمیر یو پی اس دوباره از ان استفاده کنیم

 

با مشاهده ی اولین مشکل برای یو پی اس لازم نیست بلافاصله آن را دور بیاندازید. ممکن است با تعمیر یو پی اس ظرف چند دقیقه بتوانید دوباره از آن استفاده کنید.

ممکن است بسیاری از فروشگاه های لوازم الکترونیکی شما را به خرید یک دستگاه یو پی اس نو تشویق کنند. چرا که تنها به فکر فروش خود هستند. ساده نباشید! تنها با تعمیر یو پی اس می توانید دوباره و برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

 

با تعمیر یو پی اس دوباره از آن استفاده کنیم

طول عمر طبیعی یک دستگاه یو پی اس به طور معمول یک یا دو سال است. خرابی دستگاه در این مدت بستگی به قطع و وصل برق دارد. در بیشتر مواقع دستگاه یو پی اس مشکلی ندارد و تنها باتری نیاز به تعویض دارد.

به شما توصیه می کنیم پیش از اقدام به تعمیر یو پی اس از گارانتی دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. اگر گارانتی دستگاه شما منقضی نشده باشد با مراجعه به شرکت مربوطه می توانید دستگاه سالم را به صورت رایگان تحویل بگیرید.

تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) توسط متخصصان خبره در این خصوص در مجموعه رام سیستم با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا و همچنین مدرن ترین دستگاه ها انجام می شود . متخصصان کاردان این مرکز همگی در خصوص تعمیر یو پی اس ( تعمیر UPS ) دارای دانش فنی بالایی هستند .

  • اطلاعات تماس با تعمیر UPS رام سیستم

    شما همیشه می توانید با ما از طریق ایمیل یا تلفن یا فرم تماس با ما در ارتباط باشید .

    تهران، خیابان ولی عصر، زرتشت غربی، تقاطع جویبار ،پلاک ۱۵ ،طبقه دوم، واحد ۷

    ۰۲۱-۸۸۹۴۷۲۳۳

    info@ups-servic.com

    ۰۲۱-۸۸۹۴۷۶۷۱